środa, 27 lipca 2011

Witam!

Oto pierwszy? I jedyny w swoim rodzaju konkurs Top model- zostań modelką.
To pierwszy post na tym blogu i nie wiedziałem co dokładnie napisać, ale pomyślałem, że muszę to zrobić i stało się:
Z tej strony Patryśś- na stardoll Lady-in-black1, wiem  wydaje się wam dziecinne (Patryśś), ale tak właśnie zaczęło do mnie mówić dużo osób i tak zostało. Konkurs Dom modelek stworzyłem z myślą o młodych, zdolnych i jeszcze nie odkrytych użytkownikach stardoll. Ten konkurs będzie inny niż wszystkie, gdyż nie będzie brała w nim udział, ani jedna sławna osoba! Nie przyjmę do uczestniczenia w nim Gabisi9, i_am_collector, dulceniki ani żadnej innej użytkowniczki/użytkownika, który dla mnie jest sławny. Chcę, żeby w tym konkursie brały udział jeszcze nieodkryte talenty stardolla. Będę poszukiwał zdolnych, kretywnych oraz wspaniałych osób.
Już niedługo wielkie otwarcie- zapraszam!

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł ;) nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Noom ja też .. :) Mam nadzieję, że odbędzie sie jak najszybciej ..

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  3. Odbędzie się jak znajdziemy sponsorów- jeżeli kogoś zaprosicie, a on by chciał być sponsorem to odbędzie się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! już sie nie mogę doczekać!! akurat konkurs w sam raz jak dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę dyskryminujesz tych sławnych, ale może to i dobrze :] zobaczymy co z tego będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ja także czekam na wielkie otwarcie :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Adasiek116- ideą tego konkursu jest odkrycie nowych talentów, a nie cały czas wznoszenie pod niebiosa "ochów" i "achów" na cześć prac znanych wszystkim stardollowych gwiazdeczek :P

    Moim zdaniem pomysł super :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł ja już się zgłaszam xD ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł jest rewelacyjny :D Tylko szkoda,że takich konkursów jest bardzo mało...

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysl fajny, na pewno sie zglosze
    karirara

    OdpowiedzUsuń
  12. no super i chyba się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny omysł,bardzzo cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć. Masz fajnego bloga ;)
    Zapraszam do mnie :protezkaa.blogspot
    Jest konkurs!
    Obserwujemy? Ja już.

    OdpowiedzUsuń